donderdag 23 februari 2017

Win 2x2 passe-partouts voor de ABN Amro Future Cup!

Hallo voetbalfans!

De laatste keer dat ik kaarten voor een wedstrijd weggaf was in november bij mijn 100e blog. Ik gaf toen kaarten weg voor de wedstrijd Ajax-Panathinaikos. Jullie reageerden daar enthousiast op, dus ik dacht: Dat ga ik nog een keer doen.

En deze keer kun je de spelers van de toekomst gaan ontdekken, want op 15, 16 en 17 april wordt de jaarlijkse ABN Amro Future cup georganiseerd. Daarin spelen de O17 teams van alle topclubs van Europa tegen elkaar. Dit jaar doen de O17-teams van Ajax, Anderlecht, Arsenal, Bayern München, Benfica, Juventus, Paris-Saint Germain en de J-league selection mee. Afgelopen jaar zegevierde Arsenal. Ajax won onder andere in 2014. Toen speelden spelers als Abdelhak Nouri, Vaclav Cerny en Donny van de Beek nog bij Ajax, die nu doorgebroken zijn bij Ajax 1. In 2012 won Ajax ook. Toen speelde Jairo Riedewald nog mee. In 2013 verloor Ajax de finale. Toen speelde onder meer Bazoer mee. Hij speelt nu bij Wolfsburg. In 2010 speelde Mitchell Dijks mee. Hij speelt nu in de Premier League, bij Norwich City.

Het speelschema is nog niet bekend, maar met een passe-partout ben je sowieso bij alle wedstrijden! Er worden groepswedstrijden gespeeld, en een finale gespeeld.

En ik hoor jullie denken: Allemaal leuk en aardig, maar hoe win je die kaarten? Daar moet je slechts een kleine moeite voor doen:
1. Volg @voetbalblogs op twitter, Facebook (Voetbalblogs), Instagram (@devoetbalblogs) of Google+ (hier links).
2. Schrijf op twitter, Facebook, Instagram of in de reacties van deze blog een berichtje over deze winactie, en waarom jij deze wilt winnen.
LET OP: De interacties van 1 en 2 moeten op dezelfde Social Media gebeuren. Je kunt ook via meerdere opties meedoen. Dan maak je gelijk iets meer kans.

De winnaars worden op 10 april bekend gemaakt.

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

2 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag de kaartjes! Omdat ik naaf die wedstrijden wil 😁. Best logisch 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je meedoet. De winnaar wordt op 10 april bekend gemaakt, dus dat duurt nog wel even. Succes!

      Verwijderen