donderdag 10 november 2016

Voetbal-voorspellingen #3: Nederland gaat winnen van Luxemburg & Polen verslaat Roemenië!

Hallo voetbalfans!

Er komen wat WK-kwalificatiewedstrijden aan, en daar moet natuurlijk op voorspeld worden. In deze blog voorspel ik enkele interessante wedstrijden, en heb ik wat wedtips voor jullie.

Nederland kan van de gekste landen verliezen als het even niet loopt. Zo verloor het bijvoorbeeld van Griekenland aan het begin van dit seizoen. Maar Nederland is qua spel weer redelijk op de rit, en speelt nu tegen Luxemburg. Daarvan durf ik met zekerheid te zeggen dat Nederland gaat winnen, en ruim. Nu krijg je bij de toto slechts 1,07 keer je inzet terug, en dat heeft bijna geen zin. Maar als je met de handicap 1-0 voorspelt, en Nederland wint, krijg je toch mooi 1,39 keer je inzet terug.

Een Britse derby: Engeland-Schotland. Engeland begon de kwalificatiewedstrijden goed, maar speelde wel 0-0 tegen Slovenië. Schotland vloog uit de startblokken met een 1-5 zege op Malta, maar daarna speelde het gelijk en verloor het. Ik denk dat Engeland met moeite gaat winnen.

In groep A, de poule van Nederland, wordt ook een heel leuk ander wedstrijdje gespeeld: Frankrijk-Zweden. Beiden bovenaan met zeven punten. Nu had Frankrijk wel een iets lastiger programma, en daarom denk ik ook dat de thuisploeg wint.

Ondanks dat Italië van nature een verdedigend land is, zal het tegen Liechtenstein goals regenen voor de Italianen. Het land heeft een erg gelukkige loting met ook landen als Albanië en Israel. Ik voorspel dat Italië deze wedstrijd wint, ook met de handicap van 0-1.

Vannacht wordt misschien wel de grootste interland van de wereld gespeeld: Brazilië-Argentinië. Twee vijanden, enorm fanatiek en ook nog eens hele goede voetballers. Vooral voor Argentinië is winst noodzakelijk. Voor Brazilië gaat het eigenlijk wel prima. Het staan bovenaan. Maar zo goed ging het ook toen Brazilië op hetk WK 2014 de halve finales bereikte. De ellende begon in het stadion waar het vanavond voor het eerst weer in speelt sinds die 7-1 nederlaag op Duitsland. Ik denk dat uitschakeling voor Argentinië nabij is, en dat het gaat verliezen van Brazilië.

Wedtip: Roemenië-Polen
Deze wedtip bevat wel wat risico, maar voor 2,32 keer je inzet als Polen wint, vind ik het het proberen waard. Roemenië speelde op het EK erg zwak, en dat zijn ze nog ver van te boven. Tegen Montenegro en Kazachstan werd er gelijkgespeeld. Met Polen gaat het juist prima: Het land heeft na drie wedstrijden zeven punten.

Bedankt voor het lezen van deze blog. Vond je 'm leuk geef dan een +1. Abonneer je hier rechts om op de hoogte te blijven van al het voetbalnieuws. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @voetbalblogs. Like mijn Facebook-pagina: Voetbalblogs. Ik doe mee aan de voorspel competitie van de eredivisie op http://bit.ly/2drp3eF    Op intikkertje.nl voorspel ik Champions League en Europa League: Mijn gebruikersnaam is devoetbalblogs. Alles gedaan? Dan zeg ik: Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten